Comedy – 喜劇


Mostanában rövidfilmeket néztem, köztük ezt is.
Ez az anime nem mindennapi, hiszen rövidke, és művészfilm-jellegű. A történet röviden: katonák támadnak meg egy falut, és a falvát megmentendő, egy kislány elindul megkeresni a legendás harcost, aki könyvekért cserébe harcol. A kislány otthonról magával visz egy könyvet, mondván, ez lesz az a könyv, amiért biztos “elvállalja a küldetést” a harcos. Meg is találja az illetőt, aki szorgos olvasásba kezd, majd megvédi a falut a támadóktól, de a kislányt a végén megfenyegeti, hogy ha erről a “szerződésről” valakinek beszél, “széttépi, felfalja”.
Őszintén szólva nem tartom sokra a sztorit, az AA-n láttam, hogy vámpírtörténetnek is titulálva van ez a kisfilm, én ilyet nem észleltem benne, de ki tudja. A zene viszont nagyon jó, mivel a komolyzenei aláfestő zenék közt van Schubert Erlkönige (Rémkirály/Tündérkirály), ami az egyik személyes kedvencem🙂

4 thoughts on “Comedy – 喜劇

  1. Ez igazán jól hangzik! Ha még lesz az AA-n szívesen megnézném, vagy ha a neten fent van akkor ott is. Remélem vannak még ilyen jó kis rövidfilmek!

  2. Hát nem tudtam mi az az AA. Amimaxnek véltem, de tévedtem. Gondolkodtam is rajta, hogy miért ez a rövidítése. Akkor ezért nem jöttem rá:).

Ne habozz, kommentelj!

