Educatio 2009 kiállítás


Voltam az Educatio kiállításon, de még mindig nem lettem okosabb a továbbtanulással kapcsolatban. Esélyesnek továbbra is maradt a japán és a német szak, mellé a jog és a politológia. A KRE-sek azt mondják, “az ELTE japán szakára csak az megy, aki divatból tanulna japánt, és akinél ez kimerül a mangarajzolásban”. Az ELTE-sek azt mondják, “a KRE-n csak a nyelvet tanítják, míg nálunk a japán törit, irodalmat, stb. is.” Akkor most melyiket is?
Kérem, ha vannak az olvasók vagy az olvasók ismerősei közt ELTE vagy KRE japánosok, jelezzék, mi a véleményük erről! (Bár mondjuk még ráérek ;)) Köszi!

4 thoughts on “Educatio 2009 kiállítás

  1. Szia! Én ELTE-re járok, KRE-t nem ismerem annyira, de a tantárgykínálata messze felülmúlja az ELTE-ét. Plusz ugye idén csak a KRE volt képes japán mesterképzést produkálni, tehát ha valaki komolyan akar a japánnal foglalkozni, és jó tanároktól akar tanulni, akkor KRE. Én nem vagyok animés-mangás, mégis ELTE-re jelentkeztem anno, mert többet vártam tőlük. Hiba volt.

  2. Köszi a véleményt🙂 Nekem is a KRE szimpatikusabb, mivel kisebb, és gondolom így családiasabb, barátságosabb is. Meg a JLPT-n Szeidzsi-szan vicces volt😀

  3. Visszajelzés: Educatio 2010 « Miyazakiblog – 宮崎のブログ

  4. Visszajelzés: Educatio 2011 « Miyazakiblog – 宮崎のブログ

Ne habozz, kommentelj!

