Death Note Movie 1.


Tegnap végre leadta az Animax magyar szinkronnal a Death Note első élőszereplős filmjét. A filmről most nem nyilatkoznék, hisz mindenki tudja, miért jó, miért rossz😀 Viszont két megjegyzés:
1) Az Animax nem cseszte el a premiert, gratuláció!😀
2) A szinkronhangok ugyanazok maradtak, mint az anime szinkronjában. Szerintem a live actionben Light hangja jobban illett a színészhez, mint az animében a karakterhez (mondjuk lehetett volna jobb :P). L hangja tetszett, Yagami-sané is. Sőt, még Misáé is elviselhető volt. Ryuk pedig fenomenális😀 (főleg a röhögés). Immár “nagy a választék” a fordítók közt: a mangát és az élőszereplős filmek feliratos változatát Nikolényi Gergely, az animét Igarashiné Szabó Adrienn, ezt a szinkronos élőszereplős filmet pedig Koch Zita fordította. A szinkront – természetesen – az SDI Sun Hungary készítette.
Tehát végülis tetszett (külön érdem, hogy a végefőcím alatt bemondták a szinkronhangokat, a stábot, és nem csak feliratban írták ki), várom a mai (vasárnapi) 2. részt.

4 thoughts on “Death Note Movie 1.

  1. Nekem is tetszett, bár L hangját mélynek találtam a színészhez, de nem volt annyira zavaró. Néhány részt viszont átírtak és szerintem ezek is jók lettek. Tehát összességében szuper volt!:)

  2. Nekem nem tetszett. Unalmas volt és hosszú. Aki nem vágja a sorozatot, annak elég értelmetlennek is tűnhet. Felületes is volt…halálosan untam…:/

  3. Igen, az való igaz, hogy eléggé vontatott volt, normális háttérzenék se voltak benne (ezért is írtam inkább csak a szikronról :D), éppen ezért szeretem jobban a 2. részét, mert abban többször van Macujama Kenicsi, aki vicces ^^
    (Főleg amikor a nyalókával megkeveri a kávét, majd a kávét lenyalogatja a nyalókáról XD)

Ne habozz, kommentelj!

