Eurovízió 2009 – vélemény az első elődöntőről

A képen a máltai művésznő, Chiara, aki megint nagyot alkotott. Az általam kívánt tízből hét versenyző bejutott a döntőbe – de nézzük csak részletesen, milyen is volt az első elődöntő!

Dőlt betűvel szedtem azokat, akiket én bejuttattam volna, és kiemeltem azokat, akik be is jutottak.

1. Montenegró: alapvetően jó számnak tartom, bár Andorrát és Fehéroroszországot is el tudtam volna képzelni helyette a döntőben. Hát, ő sem jutott be. Úgy tűnik, a kigyúrt hapekkel nem lehetett megnyerni a női közönséget😛
2. Csehország: nókomment. Egész Csehországban nem tudtak jobbat találni, mint ezt a jelmezes cigányt??
3. Belgium: szintén nókomment. Egész Belgiumban nem tudtak jobbat találni, mint ezt a hamis Elvist??
4. Fehéroroszország: a stylistja még mindig szar Pjotrnek, de a szám nem volt rossz. Viszont a döntőben nem volt helye.

5. Örményország: az egyik kedvencem🙂 bár egyszer elrontották😀
Be is jutott, szerencsére.
6. Svédország: nagyon jó szám, jól is adta elő, be is jutott, rendben van. Opera🙂
7. Andorra: olyan, mint Liptai Klaudia😀. Jó kis szám volt, de nem elég erős a döntőhöz.
8. Svájc: abszolút nem tetszett, bár sokaknak igen. Jó, hogy nem jutott be.
9. Törökország: nekem ez egyáltalán nem jött be, olyan átlagos volt. De hát sajnos bejutott…
10. Izrael: régebben írtam a szám képmutatóságáról, de maga a zene/ének nagyon jó. Megérdemelte, hogy bejutott. Noa kinézetén nem segít semmi, de szegény Mirát nagyon elrontották azzal a hátrafésült hajjal.
11. Bulgária: én bejuttattam volna, de nem Krasszimir hangja miatt, hanem a mellette balról álló borzoshajú nő mély, érces hangja miatt. Nekem tetszett.
12. Izland: nagyszerű hangja van Jóhannának, durva lett volna, ha nem jut be. Csodás szám.

13. Macedónia VJK: úúúgy szeretem a hajukat~😀. Meg a szám is jó volt, kár, hogy nem jutottak be….
14. Románia: pocsék szám, én már a román nemzeti döntőben se őket raktam volna első helyre, de sajnos sok birka nép rájuk szavazott. Kár érte.
15. Finnország: ez a Waldófiú nem kellett volna belereppelgessen, és jó lett volna. Így szar. De sajnos bejutott (bezzeg tavaly a Missä miehet ratsastaa… :D)

16. Portugália: ez olyan kedves dal, szeretem. Az énekesnő is olyan kedves. Örvendek, hogy bejutott.
17. Málta: Chiara újra gyönyörű dalt énekelt (bár az elején egy kicsit elrontotta). A hangjával továbbra sincs probléma, háttérbohócok és háttérvinnyogók nélkül is csodás. Persze, hogy bejutott🙂
18. Bosznia-Hercegovina: egyik kedvenc ez is, bár kicsit elrontották ők is. Szép szám, jó hang. (Más: az eschungary.hu egyes fórumozói látni vélték, hogy az énekesnek előadás közben merevedése volt; én újranéztem a videót, de nem vettem észre “ilyen jellegű eseményt” :D)

Csütörtökön újra jövünk, nézzetek sok Eurovíziót!😉
Mindjárt con!

Ne habozz, kommentelj!

