Sakuracon – Közérdekű infók egy helyen!


Mivel az idei Sakuraconról nemcsak a honlapján, hanem itt-ott is csöppenek el infók (pl. fórumok), úgy döntöttem, összeszedem egy helyre azokat a tudnivalókat, amelyek fontosak lehetnek.

– Az idei tavaszi AnimeCon a Magyar Anime Társaság és a Mondo együttműködésével kerül megrendezésre a Hungexpo területén, minden eddigi animés rendezvénynél nagyobb területen.

– A következő versenyek lesznek megrendezve: AMV (Fan/Expert), cosplay (craftmanship/performance), DDR (“Magic Dance” kezdő-haladó/hagyományos haladó-profi-veterán), Euro cosplay, fanfic (dráma/humoros), fotópályázat, rajzverseny (helyeben rajzolós/beküldős fanart-originál-CG-japán életkép), karaoke, zenekvíz. Több infó itt.

– Jegyárak: egynapos: 2000 Ft, 1000 Ft levásárolható. Kétnapos: 3800 Ft, 2000 Ft levásárolható. 6 éves kor alatt, nagykorú felügyelete mellett, ingyenes a belépés. Kétnapos jegyet csak elővételben lehet venni, egynapost a helyszínen is (Elővétel lehetséges: interneten+átutalással már jelenleg is/animés üzletekben előreláthatólag március 20-tól). A helyszínen mindkét nap 9 órától lehet majd jegyeket venni, szombaton lehet majd vasárnapit is. Az üzletek fognak kapni elegendő jegyet. A jegy mellé kupon jár, ezzel lehet az adott összeget levásárolni. A MondoConon és az Animekarácsonyon nem mindenkinek adtak egyből kupont, ha nem kaptál, szólj nyugodtan az egyik szervezőnek, még mielőtt továbbmész (a nagy tömegben nehéz koncentrálni, hogy mindenki kapjon). Az üzletekben vásárlók már ott megkapják jegyük mellé a kuponjukat.
Hogy mire lehet levásárolni, megtalálható a Mondocon honlapján

– Odajutás: lesz 100-as busz, pontosabban conjárat, amely ingyenes lesz. Viszont aki metróval jön, annak érdemes leszállni a Pillangó utcánál, majd ott a metró melletti parkolóban elsétálni és balra kanyarodni. Innen rövid, 10 perces séta után már ott is vagy a Hungexpónál (a + alakú Expo Hotel már messziről látható), és nem kell feleslegesen buszra meg egyebekre várnod. Én ezt a variációt ajánlom az odajutásra.

– A MondoConon és az Animekarácsonyon a beengedés két kapun folyt: az egyiken az elővételesek és a VIP-sek, a másikon a helyben jegyet vevők mehettek be. Én úgy emlékszem, a már jeggyel rendelkezőknek tök mindegy volt, melyik sorban álltak, ti. nem kellett a kapuban semmivel se szórakozni, csak az épület bejáratánál. Hogy idén is így lesz-e, még nem biztos.

– A MondoConnal és az Animekarácsonnyal ellentétben, most az árusok nem a nagyteremben, a színpaddal egy légtérben lesznek, hanem külön pavilonban. Lesz ingyenes ruhatár is.

– Megjelenések:
MANGAFAN: Immár hivatalosan is: Chrno Crusade 4, Ruróni Kensin 8, LoveCom 2, Nana 6
DELTA VISION: ?
FUMAX: (Démonnapló 7), Princess Ai 2/2., Vázlatok (új yaoi-manga (Maxxx-féle))
VAD VIRÁGOK: (Uszagi 8), Annyira király vagy! 4, A vízisten menyasszonya 5
MANGATTACK: ?

Amint további infókat tudok meg, bővítem a bejegyzést!

12 thoughts on “Sakuracon – Közérdekű infók egy helyen!

  1. De jó fej vagy! Köszi, ki is mentettem wordbe (megyünk két barátnőmmel :D) Rosario to Vampire-nek öltözünk te ismered ? Kokoa, Vámpír Moka meg ember Moka ezek leszünk🙂 Na szijja és mégeccer köszcsi!!

  2. Első con amire semmikép nem akarok eljutni és az ez után következőkre sem… nagyon nem szimpatikus ez a Mondós brigád.

  3. Miért? Szerintem az előző két Mondocont elég jól megszervezték. (Nekem legalábbis a helyszín nekem szimpatikusabb volt, nem voltak bunkó biztonsági őrök, nem volt tömegnyomor a bejutásnál és a kistermekben normálisan le lehetett ülni.)

  4. Szervezésben sok dologban tényleg jobbak voltak mint a MAT által szervezett conok, csak a helyszín nem olyan pénz barát mint a PeCsás városliget ( ez alatt leginkább a kajálást értem🙂 ) meg a télin volt egy áramszünet is tehát annyira azért ez sem tudja felülmúlni az eddigieket meg olyan üresek már ezek ( vagy csak lehet nem volt meg az a társaság ).

    De a fő oka az nekem magán szoc. probléma egy néhány szervezővel

  5. Értem. Én a kajálást megoldottam, vittem egy kiló Fornettit😀. Az áramszünetkor sztem én már nem voltam ott, most hallok róla először.
    Na mindegy, majd kiderül, mit hoz össze közösen a MAT és a Mondo🙂.

  6. Ebben az a legszebb, hogy olyan 3 éve, amikor felvetettem connak ezt a helyszínt, akkor elküldtek ******-ba. Úgy látszik, hogy nekem ez a keresztem, amikor javaslok valamit, akkor lehurrognak, egy idő után pedig saját ötletként véghezviszik. Pénzzé kéne tennem az ötleteimet.😄
    Na mindegy, MondoConon még nem voltam, pedig egyre jobban imádom a szerkesztőségét, úgyhogy nem is tudom, hogy hagyhattam eddig ki. Mondjuk az tényleg nehézséget okozhat, hogy a Hungexpótól minden legalább félórányi gyalogútra van, a busz meg olyan ritkán jár, hogy azzal is legalább annyi idő eljutni valahova, viszont biztosan lesz üres parkolóhely és közel a vasútállomás…bár az főleg annak előny, aki a Keletibe menne. Régen voltam úgy BNV-n, hogy az expo főbejárata elől ment vonat a Nyugatiba. Persze az csak különjárat volt, a MAT és a Mondo biztosan nem tudná megoldani.

  7. Andicillin: Az elküldtek a picsába/faszba alatt konkrétan mit értesz? Mert ez azért érdekelne. Ment a sírás, hogy nagyobb hely kell, akkor beközölték, hogy várják az ötleteket, de ha emlékezetem nem csal akkor az összeset lehurrogták.

Ne habozz, kommentelj!

