6. Magyar Képregényfesztivál – 2010. május 22.

Ma került megrendezésre a 6. MKF a Gödör Klubban. Gyors beszámoló következik😀.
Először is, 500 Ft volt a belépő, amely egyben tombola is volt; sajnos nem nyertem. Ellenben nyertem a képregény.net oldalon a Fumax50 játékon, amelyben fel kellett sorolni a Fumax eddigi kiadványait (idén 5 éves a kiadó, és most adták ki az 50-51. kiadványaikat). Lehetett választani, természetesen a Hetaliát választottam. (A januári mangafanos, a conos és a képregényfesztes újdonságokról egy összegyúrt gigaposzt készül már egyébként.)
Aztán a Mangafannál megkaptam az Árnybíró 16-omat. Közlemény: ebben a kiadványban az utolsó két fejezetet én nem láttam, szóval ha hibák vannak benne, akkor az nem azt jelenti, hogy elfelejtettem helyesen írni😀.
Végül vettem a Nyitott Könyvműhelynél Marjane Satrapi Asszonybeszédjéből, mivel a Persepolis nagyon jó volt, meg amúgy is érdekelnek az iráni témák; és még beújítottam a két Scott Pilgrimet is, próbaképp.
Hát, ennyi volt, rövid látogatás volt, de azért megérte.

Jövő héten Eurovízió!!

Ne habozz, kommentelj!

