Eurovízió 2010 – Az 1. elődöntő előtt

Hát, ez is eljött! Holnap 21:00-tól láthatjuk az 55. Eurovíziós Dalfesztivált a Duna Tv műsorán! Lássuk, én kiket juttatnék tovább, és lássuk azt is, szerintem kik fognak továbbjutni (ugyanis a kettő nem ugyanaz)!


Én továbbjuttatnám:
– LENGYELORSZÁG – Marcin Mroziński – Legenda
– LETTORSZÁG – Aisha – What for?
– IZLAND – Hera Björk – Je ne sais qoui
– MÁLTA – Thea Garrett – My dream
– SZERBIA – Milan Stanković – Ovo je Balkan
– BELGIUM – Tom Dice – Me and my guitar
– GÖRÖGORSZÁG – Jorgosz Alkaiosz és barátai – Opa
– SZLOVÁKIA – Kristiná Peláková – Horehroní
– FINNORSZÁG – Kuunkuiskaajat – Työlki elää
– ALBÁNIA – Juliana Pasha – It’s all about you


Szerintem ők fognak továbbjutni:
– LENGYELORSZÁG – Marcin Mroziński – Legenda
– MOLDOVA – SunStroke Project & Olia Tira – Run away
– IZLAND – Hera Björk – Je ne sais qoui
– BOSZNIA-HERCEGOVIA – Vukašin Brajić – Thunder and lightning
– SZERBIA – Milan Stanković – Ovo je Balkan
– BELGIUM – Tom Dice – Me and my guitar
– GÖRÖGORSZÁG – Jorgosz Alkaiosz és barátai – Opa
– SZLOVÁKIA – Kristiná Peláková – Horehroní
– FINNORSZÁG – Kuunkuiskaajat – Työlki elää
– ALBÁNIA – Juliana Pasha – It’s all about you

Hát, meglátjuk! Hol? A Duna Tv-n, kedden, 21:00-tól!😉
Jó szórakozást!

(A kis képecskék a Duna Tv eurovíziós minisite-járól származnak, én csak összeraktam őket)

Ne habozz, kommentelj!

