Eurovízió 2010 – A második elődöntő után

Hát, mit is mondjak… Nem igazán az lett, amire számítottam. A horvát dalt a végső győzelemre vártam, és most kiesett😦

Na de nézzük részletesen!
1. LITVÁNIA – szerintem nagyon jó kis dal volt, vicces is. Számítottam rá, hogy nem jutnak be, de nekem azért tetszett.
2. ÖRMÉNYORSZÁG – jó szám, tudtam, hogy bejut, talán a háttérprodukció túlzott volt.
3. IZRAEL – én nem juttattam volna be, nem volt valami nagy szám, de hát sokan vannak a világon, a diaszpóra beszavazza…
4. DÁNIA – ez a szar mit keres itt?? Szerintem nagyon gagyi szám, nem érdemelte meg a döntőt.
5. SVÁJC – így a produkció alapján egész jó volt, bár nem a kedvencem, és nem is döntő-szintű. Szegény svájciak mindig lemaradnak😀
6. SVÉDORSZÁG – Svédországban nagy a bánat, 49 után először nem jutottak döntőbe. Megérdemelte volna Anna Bergendahl, kár, hogy nem sikerült.
7. AZERBAJDZSÁN – ő az egyik utolsó reménységem, másik nagy kedvencem. Bár most kicsit idétlen volt a színpadon való dülöngélés és magassarkúban rohangászás miatt, ezt át kéne kicsit variálni.
8. UKRAJNA – szerintem őket a zsűri juttatta be. Kétségtelen, hogy nagyon jó Aljosa hangja, de a szám és az öltözet pocsék. Szerintem ő lesz az idei Barbara Dex-díjas.
9. HOLLANDIA – mulatós cucc, vicces, de nem döntős.
10. ROMÁNIA – jó volt, jó, hogy megy a döntőbe (pedig Spanyolország nem is ebben az elődöntőben szavazott :D)
11. SZLOVÉNIA – érdekes, de nem döntős.
12. ÍRORSZÁG – Niamh megint nagyon jó volt, megérdemelte.
13. BULGÁRIA – én szerettem ezt a számot, a táncosok is elég jók voltak, csak ugye a refrén egy hosszú ó. Pedig én megnéztem volna a döntőben.
14. CIPRUS – ez mit keres a döntőben? Gyenge szám. John Lilygreen ugyebár skót, és Nagy-Britannia most szavazott, szóval szerintem így juthatott be.
15. HORVÁTORSZÁG – az igazi győztes. Ők voltak a legjobbak, habár kétszer rontottak. Be is linkelem őket, tessék hallgatni!🙂

16. GRÚZIA – a háttértánc erőltetett volt, de a dal és a hang jó, megérdemelte.
17. TÖRÖKORSZÁG – ők is megérdemelték, jó kis dal volt.

Nézzük, kik maradtak utolsó reménysugárként számomra!

Remélem, közülük valaki nyeri meg!

A kis képek még mindig innen vannak.

Ja, és Jeszenszky Zsolt megtáltosodott, jó volt a kommentár!😉

One thought on “Eurovízió 2010 – A második elődöntő után

  1. Szerintem Németország végső győzelme nem volt meglepő, csak aki alapból csak a tv-s közvetítést látta, az ugye nem láthatta előtte a 4 alapító döntős produkcióját.
    De a youtube esc csatorna videói alapján a fogadóirodáknál a legtöbben Lena-ra fogadtak amúgy😀

    Safura nekem is tetszett amúgy, meg Paula Selingék is.

    Írtam am. én is egy kis összefoglalót a döntőről:

    http://skaterfan.wordpress.com/2010/05/30/breaking-lena-meyer-landrut-rajt-cel-gyozelme/

Ne habozz, kommentelj!

