Vissza- és előretekintés


Lassan majdnem két éve, még 2009-ben írtam egy kommentet Traumus blogján:

(Még vissza is kereshető.)

Azóta történt sok minden, született sok kevés bejegyzés (azok is rendszertelenül, általában két sorban összedobva, bocs :P), született még két educatiós poszt, volt egy nyílt napos poszt, lettek mangamegjelenéses írások, Mondo cikkajánlók, volt két választás, egy nagy földrengés Japánban, két Eurovízió, sok animecon… És most én is ilyen posztot írhatok!🙂
Szóval szeptembertől gőzerővel japán… kíváncsi leszek🙂 Ha valaki szintén KRE japános lesz, az 遠慮しないで kommenteljen!🙂

Amúgy el vagyok maradva a Tavaszi MondoCon mangamegjelenései hibáinak kilistázásával, ez az érettségi miatt maradt el, de készül, egy új rendszerrel próbálom értékelni, mennyire sikerült jól az adott kiadvány, lehet, hogy gagyi lesz, de meglátjuk😉

6 thoughts on “Vissza- és előretekintés

  1. Én mondjuk a jogot tettem volna elsőnek, ha azt elvégzed úgyis lenne pénzed megcsinálni egy japánszakot is (akár Japánban). Grat azért.

  2. Gondolkodtam is rajta rendesen, de végül úgy döntöttem, hogy a kettő közül a japán az, ami jobban érdekel, és ha párhuzamosan kezdem el (egy év csúszással – ha sikerül és menni fog), akkor nem fizetős, szóval azért maradt így🙂 Meglátjuk😀

  3. Szia kedves Miyazaki!
    Látom neked is sikerült a felvételid a KRE japán szakára! Grat.
    Csatlakozz hozzánk facebookon, hogy te is megismerhesd a többi csoporttársadat és ők is téged🙂
    Tehát a csoport neve: KRE-BTK Japán 2011
    Várunk nagyon🙂
    K. Bogi

  4. Szia,
    köszi, beléptem, majd hétfőn bővebben is, mert most épp külföldön szereztem egy ingyenwifit, de lehet h. ledob😀
    Miyazaki

Ne habozz, kommentelj!

