Gyöngyszemek az internet világából – avagy trollok és fura fórumozók kommentjei

Pár éve (2008-2009) elkezdtem összegyűjteni olyan printscreeneket, melyeken különböző – elsősorban animés – fórumokon olvasható trollkodások és vicces kommentek voltak láthatók. Például értetlenkedés egy megrendelést illetően, fölösleges topicnyitás miatti viták, fantasztikus helyesírású szinkronkritika és társai… Aztán a mappáról, amelybe gyűjtögettem ezeket, elfeledkeztem, de ismét előkerült, így most megoszthatom ezeket a régi gyöngyszemeket. (A képek válogatva vannak, illetve természetesen  ki vannak húzva a nevek, profilképek.) Jó szórakozást hozzá!😀

1 2 3 4 5 6 7 8 9

13 14 33

11 12

10   15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32  34 35 36 37 38

4 thoughts on “Gyöngyszemek az internet világából – avagy trollok és fura fórumozók kommentjei

  1. Ejnye, ejnye, Miyazaki, ebben már megint nincs semmi tematika, másrészt meg nem is értem egyik-másik screenshot miért néz ki úgy, mintha szét lenne húzva. Ráadásul ezek inkább “kínomban mosolygok egyet” viccesek, mintsem úgy igazából. A rossz helyesírás olyan mindennapos, hogy egyáltalán nem szórakoztató. De nem is felháborító semmilyen mértékben.

    No offense.

  2. Nem is cél, hogy bármiféle tematika legyen benne😀 Az, hogy hogy néz ki a screenshot, valószínűleg a WP hibája, így fért ki az oldalon, kattintásra eredeti méretben is látható. Nem vacakoltam azzal, hogy még igazítgassam a képeket, annyira nem találtam fontosnak ezt a posztot.
    Én mindenesetre megszabadultam a 2008-9-es mappámtól, ahova ezeket gyűjtöttem – akkoriban ezeket jópofának találtam, most ide feldobtam, legfeljebb valaki “kínjában mosolyog egyet” rajta, akinek meg nem jön be, az továbbteker, vagy beüt egy más webcímet ^^

  3. Nézd, én megértem, hogy a te blogod, és azt teszel ki rá, amit akarsz, de… Talán érdemes meggondolni, hogy a nézettségért megéri-e zsibvásárrá alakítani… Gondolok itt pl. arra, hogy aki Velvetet akar olvasni, az Velvetet olvas. Ezzel nem fikázni akarlak, csak én kicsit szomorúnak találom, hogy gyakorlatilag a saját blogodat újabban effektíve teleszórod olyan dolgokkal, amiknek még érintőlegesen sincs köze ahhoz, ami miatt alakult a blog… Be kell vallanom, én is tettem már fel a netre dolgokat a “hülyeségeim” közül, de azokat semmiképpen sem a fő blogomon, mint bejegyzés tettem közé, gondolván, hogy senkit se érdekel annyira, mint a témák, amikről amúgy szoktam írni. (Ezért szoktam post helyett page-et használni.) Nem tudom, hogy a nézettség különösebben szerepet játszik-e ebben, és tényleg a te jogod, de… Ne csodálkozz, ha egyes régi figyelőid/olvasóid le fognak iratkozni rólad. Ezt ne vedd rossz néven, csak személyes véleményem. -Jancsi avagy kokuszdio-

  4. – Nem a nézettségért alakítottam át, de azt hiszem, már világosan leírtam neked e-mailben az új rovatok megjelenésének történetét. Aki Velvetet akar olvasni, Velvetet olvas. Aki pedig Miyazakiblogot akar olvasni, rajta a Kelet-Ázsiával kapcsolatos dolgokkal, az eurovíziós cikkekkel és az átvett bizarr hírekkel, az Miyazakiblogot olvas. Akinek nem tetszik, bezárja a lapot, leiratkozik stb.
    – “…ami miatt alakult a blog…” – jó rég volt már, hogy egy animés blogot akartam létrehozni. Fiatalabb voltam, éretlenebb, több szabadidővel. De már akkor sem volt rá elegendő időm, nem is néztem annyi friss animét, amelyekről írni lehetett volna, így elapadoztak az írások. Aztán jöttek az eurovíziós cikkek, meg egy-két leírás egy-két conról, Educatio kiállításokról, és kábé ennyi. Szóval már ekkor is eltértem úgymond az eredeti vonaltól… most meg, ha kedvem tartja, megint eltérek… a nézettség nem érdekel, én megosztok egy-két dolgot, amit érdekesnek találok, ha valaki idetéved, és szintén érdekesnek találja, örülök neki. Ha nem, nem. Hogy zsibvásár lenne? Talán igen, de nevezhetjük úgy is, hogy egy érdekes, néha meghökkentő, néha szórakoztató, néha vicces, néha ismeretterjesztő egyveleg.
    – Valószínűleg újra kevesebb bejegyzés lesz majd, mivel nem lesz rá időm. Most még van, most még jól elszórakozom vele, aztán lehet, hogy az lesz, mint annak idején. Én nem kizárólag a netes közösségnek élek, ez csak egy mellékes szórakozás. Vannak fontosabb dolgaim és céljaim, mint az, hogy hányan olvasnak. Szóval nem túlságosan zavar, ha kicsi a látogatottság, és nem is fogok csodálkozni, ha leiratkoznak a blogról. Természetesen örülök, ha megnézik az oldalt, és annak is, ha új látogatók iratkoznak fel, de nem ez az egyedüli örömöm az életben. Nincs több blogom, nem is tervezek nyitni többet, csak azért, hogy elszeparáljam a “hülyeségeimet”. Hogy miért? A fent említett időhiány és fontosabb dolgok miatt.
    Üdv🙂

Ne habozz, kommentelj!

