A DAL 2013 – 2. elődöntő – Vélemény a műsor után

ADAL-ujLezajlott a második elődöntő – jöjjön a műsor utáni véleményem, sok pontot megváltoztattam!

Előzetesen: megint túlpontozott a zsűri, talán még inkább, mint a múltkor (mondjuk Szabó Ádámot meg túlzottan lehúzták…). Ja és 6 továbbjutóból 5-tel egyetértettem ismét😉

5 PONTOSAK:

Plastikhead feat. Gáspár Laci – A szeretet él: Hát, élőben nem volt az igazi, kissé untam is, egy-két helyen Laci előresietett a szöveggel… 4 PONTra módosítom a szavazatomat.

4 PONTOSAK:

Odett – Ne engedj el: Ez se jött be annyira élőben, felvételről jobb volt sajnos. Tény, hogy egyedi, tény, hogy továbbjuttattam volna én is, de nem volt az igazi… 3 PONTra módosult az értékelése.

Janicsák Veca – Új generáció: Sokan mondják, hogy egy katyvasz az egész, kaotikus, ami igaz, de nekem tetszik… nem lett 5 pontos, de jó.

3 PONTOSAK:

Vastag Tamás – Holnaptól: Jó hangja volt Tamásnak, tetszett a dal, kicsit uncsi (hasonlóan Pál Dénesékhez, de hát ugyanaz a szerző…), de egy kört még futhat. 4 PONTra változtattam.

Szabó Ádám – Hadd legyen más: Meglepően jól énekelt, ahhoz képest legalábbis, amire számítottam. De tényleg igaz volt, hogy “sok hűhó semmiért”… Marad azért a 3 pont.

Kállay-Saunders András – My baby: Túlértékeltnek találom a dalt a zsűri részéről, azért annyira nem volt jó. Rádióban jól hangzik, az tény. De szégyen, hogy még mindig nem tud jól magyarul András, a dalban elkiáltott “come on” se tetszett: ez a magyarországi verseny, itt ha muszáj, tessék “gyerünk”-et kiáltani, majd Malmőben lehet kámonozni…

2 PONTOSAK:

Éliás Gyula – Mindhalálig várni rád: Hmm, nagyon jó volt, jobb, mint amire számítottam! 3 PONTra növekedik az értékelése.

ByeAlex – Kedvesem: Uncsi volt, lehet egyedi, de én semmiképp sem juttattam volna tovább. Meg az a kinézet…

Völgyesi Gabi – Csak te légy: Továbbra sem tetszett, unalmas volt.

1 PONTOSAK:

Rami – Puzzle: Ez sem lett jobb.

írta-M

Ne habozz, kommentelj!

