A Dal 2014 – vélemény a harmadik elődöntő után

ADAL2014Kicsit megkésve, de jöjjön a véleményem a harmadik elődöntőről! Azt mondtam, hogy ez lesz a legerősebb elődöntő, helyette középszerű lett.

A streaming még mindig szar, akadozik, sőt olyat is csinált már adal2014.hu-n lévő player, hogy visszaugrott egy jó órával előbbi részre, és onnan folytatta a sugárzást… WTF? Ilyenkor át kellett lépni a mediaklikk.hu-ra, ami szintén nem volt jobb, ott is egyszer visszaugrottunk az időbe, ekkor az M1 élőről a Duna World élőre ugrottam én, hogy megoldjam a problémát.

A zsűri mintha visszafogta volna magát egy kicsit, nem voltak annyira nagyon túlzók a dicséretek, bár azért még lehetne szigorodni bőven. Talán Kovács Kati pontjai tűntek nekem a legreálisabbnak, de néha azért ő is elvetette a sulykot. A műsorvezetésről: a zöld ing nem volt poénos egyáltalán, Novodomszky Éva meg felettébb sokat bakizott.

A dalok (a sorrend lehet, hogy nem stimmel):

1. Radics Gigi: sokkal jobbra számítottam, igazából a hanggal nem is volt gond, de valahogy ezt a dalt nem lehet igazán jól előadni, vagy nem is tudom… 4 pontosra minősítettem le.

2. Gájer Bálint: sokkal uncsibb volt, mint a stúdiófelvételen. Szépnek szép, de uncsi, és ezen még az énekes hangja sem változtat. 3 pontos maradt.

3. Knoll Gabi: ez is borzasztó unalmas volt, pedig a felvételen szeretem. 3 pontossá vált.

4. New Level Empire: túlmagasztalt, túlhájpolt dal, nem szeretem, pontosabban elhallgatni elhallgatom, de ESC-re nem küldeném ki. Mindazonáltal 2 pontról feljött 3 pontra.

5. BülBüls: ez még mindig egy aranyos kis dal, bár az énekesnő, amikor beszélni, nyilatkozni kellett, olyan volt, mintha folyamatosan valami beszívott állapotban lebegne😀 3 pontos maradt.

6. Király Linda: az egyik kedvencem, 5 pontosnak indult, de ennek az előadása sem fogott meg, nem sikerült valami jól. 4 pontra leminősítettem, bár azon meglepődtem, hogy tovább se jutott.

7. Honeybeast: ezt is szerettem, 4 pontos volt, de élőben kicsit hamis is volt szerintem, meg ez is uncsi! Valahogy mindenki borzasztó unalmasan adta elő tegnap az amúgy nem olyan rossz dalokat is… 3 pontra minősítettem le.

8. Pál Dénes: egy újabb 5 pontos, akiből 4 pontos lett… mintha túl erős lett volna a vokálosok hangja a refrénnél. De amúgy nem volt olyan rossz!

9. Mystery Gang: ezt valahogy eddig se szerettem, ezután sem. 2 pontos maradt. Meglepődtem, hogy továbbjutott.

10. Fool Moon: 3 pontos maradt, pedig a hangok nagyon ott voltak, de sajnos unalmas maradt a produkció…

Igazából a műsor végére nagyon nem is volt saját továbbjutó-listám, annyira unalmasra és középszerűre sikeredtek a produkciók… Radics Giginek, Pál Dénesnek, és még a Honeybeastnek is örülök, a Fool Moonnal vegyes érzelmeim vannak, a New Level Empire-t nem látnám a döntőben, a Mystery Gangen meg csodálkozom, hogy továbbjutott.

A pontozótáblám az élő műsor után (a pipák és ikszek azt jelentik itt, végül továbbjutott-e a produkció)

A Dal 2014 3. elődöntő UTÁN

Jövő hétvégéig újra meghallgatom a középdöntőbe jutott produkciókat, de nem a stúdiófelvételt, hanem az élő szerepléseket, és újragondolom a pontjaimat, így hát jövő héten nem biztos, hogy mindenki ugyanazokat a pontokat kapja tőlem, mint most, mert már egymáshoz is fogom viszonyítani őket, és azt is nézem, hogy a nagy koppenhágai versenyen szerintem vajon megállnák-e a helyüket.

Ne habozz, kommentelj!

